Book for Thought #1

I thought I would introduce a new series on my blog (’cause you can never have enough of them) in which I share with you one of the books from my currently reading pile. It will be quite a short post in which I show you what book I’ve chosen and which edition I’m reading. In the comments I’d love to hear your thoughts on the book in particular, the writer or the genre … You do not have to have read this particular book; questions are most welcome as well! Let’s chat!IMG_4362

IMG_4363


What are your thoughts on this book?


IMG_3070

6 thoughts on “Book for Thought #1

    1. Ik ben ook heel benieuwd wat ik ervan ga vinden. Ik merk wel dat ik het even lastig omschakelen vind tussen mijn vorige boeken (Assassin’s Apprentice, Harry Potter, The Portable Door, etc.) naar dit. Momenteel heb ik denk ik gewoon een beetje last van een leesdipje en ik weet niet of Virginia Woolf’s Mrs Dalloway mij daar heel direct uit gaat halen. Keep you updated :-)!

      Liked by 1 person

    1. Mooi hรจ! Maar ik vind de meeste van de Penguin Essentials serie errug mooi … Tot nu toe ben ik helaas een beetje blijven steken bij Mrs Dalloway. Ik denk dat ik in een kleine reading slumb zit en Woolf is echt van de stream of consiousness beweging (geen hoofdstuk indeling, beetje hak-op-de-tak gevoel van schrijven): wel mooi, maar niet goed als je even in de war bent op het gebied van lezen, haha! Gelukkig zijn er dan ook nog andere boeken waar ik even op kan terugvallen, dus voor nu ben ik weer even terug in Middle Earth met The Fellowship of the Ring!

      Like

Leave a Reply

