Easter Decorations

Pasen komt eraan en hoewel ik dat nooit heb aangegrepen om van alles te uit de kast te halen qua decoratie heb ik dit jaar wel gekozen voor wat leuke versiersels. Eerlijk gezegd vind ik alle gele en groene meuk in de winkels grote onzin: het is schreeuwerig en draagt nauwelijks of niet de boodschap van Pasen over. Toch vind ik een beetje kleur wel leuk – het vrolijkt een saaie kamer toch weer een beetje op. Vandaag laat ik je zien waarmee ik de boel heb opgefleurd!IMG_3379-3Dit is mijn ‘paashoekje’. Bij de Albert Heijn heb ik wat paastakken gekocht en die heb ik in een grote lichtblauwe vaas van de HEMA gezet (jaren geleden gekocht). Als versiering heb ik er wat kleine houten paaseitjes van de HEMA ingehangen. Het setje bestond uit twaalf stuks en kostte € 3,-. Het eierdoosje met zes kaarsen is ook van HEMA en kostte € 2,95.IMG_3386-1Neem even een kijkje op de website van HEMA voor leuke kleine decoratie spulletjes. De houten paashangertjes met kleine figuurtjes vond ik er in de winkel niet zo mooi uitzien, maar de paaseitjes wel!IMG_3385-1Geen idee of ik deze kaarsen nog eens ga aansteken – ze staan zo leuk! Volgens mij zijn ze ook vrij snel ‘op’. Misschien even wachten tot Pasen voorbij is …IMG_3383-1Well, that’s it! Het is maar een klein hoekje, maar ik word er wel vrolijk van. Pasen draait natuurlijk om veel meer dan eenvoudige decoratie, eieren en de lente, maar het is wel een leuk gezicht!


Doe jij aan decoratie met Pasen? En hoe vier je het?


IMG_3070

10 thoughts on “Easter Decorations

  1. Wat een vrolijk hoekje! 🙂
    Ik ben deze week maar een paar dagen in m’n studentenkamertje, dus heb niet echt iets versierd voor de Pasen, maar denk dat ik bij m’n ouders wel iets leuks neer ga zetten 🙂

    Liked by 1 person

Leave a Reply

