Kaarsenhouders van de Blokker

Ik wilde al een tijdje mijn kamer opfleuren met wat ‘natuurlijke’ elementen. Ik had al eerder een kaarsenhouder gekocht met bast van een boom (lees de blogpost hier) en dat pakte wel goed uit. Toen ik afgelopen week bij de Blokker binnenliep voor wat kaarsen, zag ik de kans mijn collectie wat uit te breiden.

Blokker
Dinerkaarshouder boomstam à € 2,49, 8×12 cm, Blokker (bron).

Ze stonden pal bij de ingang, dus mijn oog viel meteen op deze ‘boomstam’ dinerkaarsenhouders, zoals Blokker ze zelf noemt. De grote variant van 8×12 cm kost € 2,49, de kleinere variant (die ik zelf niet zag staan, maar die sowieso wel in de webshop te verkrijgen is) is 8×8 cm en € 1,99. Je kan ze hier en hier online kopen.

IMG_3266Ik zocht al een tijdje een leuke kaarsenhouder om dinerkaarsen in te plaatsen, want die had ik nog niet. Daarentegen heb ik wel weer meer dan genoeg leuke houders voor waxinelichtjes. Nu kan ik eindelijk een romantisch diner inclusief kaarslicht verzorgen!

IMG_3267Ik hou wel van de boomstam-look. Ik zag het voor het eerst bij een vriendinnetje, die een kleine versie voor een waxinelichtje had gekregen en dat vond ik zo leuk staan! Heel rustiek en niet zo saai of juist schreeuwerig als veel kaarsenhouders kunnen zijn.

IMG_3265

Jep, I like!


Wat is jouw favoriete accessoire om het thuis gezellig te maken?


IMG_3070

4 thoughts on “Kaarsenhouders van de Blokker

Leave a Reply

