Tale of the Lime Tree bestaat één maand!

Ja ja, mijn website bestaat vandaag precies één maand. Op 29 december 2014 publiceerde ik mijn eerste blog over English Tea Shop (zie hier). Voor dat ik aan Tale of the Lime Tree begon, heb ik een tijdje een andere blog bijgehouden: Granny’s House of Books. Dat vond ik erg leuk, maar het idee van de blog was iets te hoog gegrepen. Uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt, heb ik die website opgeheven en ben ik begonnen met Tale of the Lime Tree.

IMG_2846

Ik ben deze site begonnen om mijn liefde voor boeken, thee, lekkere dingen en mooie plekken te delen. Er bestaan duizenden, zo niet miljoenen sites en mijn idee voor Tale of the Lime Tree is heus niet super nieuw en innovatief. Toch wilde ik graag mijn eigen plekje op het wereld wijde web. Een plekje waar ik mijn liefde voor al deze dingen kwijt kon en tegelijk kon schrijven – mijn andere passie. In een maand tijd heb zo’n tien keer meer geschreven voor deze site als voor mijn vorige, dus klaarblijkelijk werkt het voor mij.

IMG_3034

Ik beleef plezier aan het fotograferen en lezen (in een maand tijd al weer meer gelezen dan in de maanden daarvoor!), in het ontdekken van nieuwe soorten thee en vooral in het schrijven. Ik hoop mijn blog dan ook nog met veel plezier en energie te kunnen voortzetten.

IMG_2977

Dan kan ik hopelijk nog meer lekkere dingen maken en delen …

IMG_2823

En nog meer laten zien en fotograferen!

Het is voor mij in ieder geval een goed begin van 2015; ik hoop dat het ook zo is voor jou, zeer gewaardeerde lezer! In de toekomst hoop ik bijna iedere dag een nieuwe blogpost te kunnen plaatsen. Tot nu toe was dat sowieso maandag tot en met vrijdag en de laatste twee keer ook op zaterdag. Ik hoop dat te kunnen volhouden, maar ik ga mij me er niet op vast pinnen. Als er één ding is dat ik het afgelopen jaar heb geleerd, is het wel dat je verwachtingen moet kunnen loslaten en dat eisen niet altijd realistisch zijn.

Dat gezegd hebbende hoop ik op een mooie voorzettend van deze blog!

See you soon!

IMG_3070

Leave a Reply

